
O obowiązującym u nas alercie zostaną Państwo poinformowani przez obsługę.
- W obiekcie oraz w pokojach umożliwiamy dezynfekcję dłoni.
- Standardowe czynności porządkowe poszerzamy o częstą dezynfekcję poręczy, klamek, drzwi, wind, stołów, krzeseł itp.
- Z wind korzystamy pojedynczo ewentualnie z współlokatorem.
- Zajęte pokoje sprzątamy jedynie na życzenie.
- Zwiększamy częstotliwość okresowego ozonowania pokoi.
- W restauracji stoliki i krzesła dezynfekujemy po każdym Gościu.
- W razie potrzeby wytyczamy dodatkową strefę check-in w pobliżu recepcji.
- Posiłki wydajemy z ograniczeniem funkcjonowania bufetów.
- Możemy poprosić o oświadczenie dotyczące zdrowia i zbadać temperaturę.
- INFORMCJE DODATKOWE
- Każdy pokój posiada indywidualną wentylację bez kontaktu między pokojami.
- Klimatyzacja działa indywidualne dla każdego pokoju bez kanałów.
- Pościel hotelowa jest prana z zastosowaniem śluz z efektem dezynfekcji.
- Naczynia i sztućce są myte i następnie wyparzane.
- W restauracji i ogródku rozmieszczamy Gości w bezpiecznych odległościach.
UWAGA
Pod numerem telefonu: +48 62 752 14 00 lub pod adresem: recepcja@komodaclub.pl poinformujemy o możliwości rezerwacji oraz środkach ostrożności.
Dodatkowo w okresie zagrożenia polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/